Μυϊκή ενδυνάμωση

Είναι απαραίτητη στο πρόγραμμα της γυμναστικής γιατί

  • δυναμώνει και «σφίγγει» τους μυς κάνοντας το σώμα να δείχνει  γυμνασμένο
  • αυξάνεται ο μεταβολισμός μετά την άσκηση, κάτι που βοηθάει στην μεγαλύτερη «καύση» θερμίδων και οδηγεί σε γράμμωση
  • βοηθά στην καλύτερη στάση του σώματος
  • προλαμβάνει και θεραπεύει μυοσκελετικά προβλήματα όπως πόνοι στην μέση, στον αυχένα κ.α.
  • προλαμβάνεται η οστεοπόρωση, η οποία αποτελεί πρόβλημα που απασχολεί ήδη μεγάλο μέρος των γυναικών μετά την εμμηνόπαυση

Η μυϊκή ενδυνάμωση μπορεί να γίνει μέσω της άσκησης με αντιστάσεις, βάρη, λάστιχα, medicine ball, trx κ.α.