Γυμναστική στο σπίτι με μια πετσέτα και μία καρέκλα

Το καλοκαίρι πλησιάζει και όλοι πλέον σκεφτόμαστε ότι πρέπει να βάλουμε τη γυμναστική στη ζωή μας πιο έντονα. Όχι μόνο για να «κάψουμε» θερμίδες, αλλά και για να μας φτιάξει η διάθεση.

Η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και personal trainer Στέλλα Λορέντζου μάς δείχνει ένα βασικό πρόγραμμα ασκήσεων για άμεσα αποτελέσματα. Στόχος να το επαναλαμβάνουμε τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα προκειμένου να «πιάσουμε» τον στόχο μας. Το πρόγραμμα μπορεί να γίνει εύκολα στο χώρο του σπιτιού μας με μόνα εξαρτήματα μια καρέκλα και μια πετσέτα. Ξεκινάμε!

 

Πηγή: infokids.gr