Εγκυμοσύνη

Η γυμναστική στην εγκυμοσύνη είναι πολλαπλώς ενεργητική και ασφαλής τόσο για την έγκυο όσο και για το έμβρυο της.
Τα οφέλη της άσκησης για εγκύους είναι:

  • ευκολότερη προσαρμογή στις σωματικές αλλαγές που συμβαίνουν κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης.
  • ανακούφιση από την εύκολη κόπωση της κύησης
  • λιγότερο μυϊκό πόνο στην πλάτη
  • μείωση της δημιουργίας κιρσών και οιδημάτων στα κάτω άκρα και στους αστραγάλους
  • βελτιώνει τον μυϊκό τόνο, την δύναμη, την αντοχή, τα «φουσκώματα» και την δυσκοιλιότητα
  • προετοιμάζει το σώμα για την διαδικασία του τοκετού.

Επίσης δημιουργεί ένα αίσθημα ευεξίας το οποίο βοηθά στην μείωση του στρες, του άγχους και της επιλοχίας κατάθλιψης.