Ιστολόγια

Γυμναστική στο σπίτι με μια πετσέτα και μία καρέκλα

Το καλοκαίρι πλησιάζει και όλοι πλέον σκεφτόμαστε ότι πρέπει να βάλουμε τη γυμναστική στη ζωή μας πιο έντονα. Όχι μόνο για να «κάψουμε» θερμίδες, αλλά και για να μας φτιάξει η διάθεση.

Η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και personal trainer Στέλλα Λορέντζου μάς δείχνει ένα βασικό πρόγραμμα ασκήσεων για άμεσα αποτελέσματα. Στόχος να το επαναλαμβάνουμε τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα προκειμένου να «πιάσουμε» τον στόχο μας. Το πρόγραμμα μπορεί να γίνει εύκολα στο χώρο του σπιτιού μας με μόνα εξαρτήματα μια καρέκλα και μια πετσέτα. Ξεκινάμε!

 

ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΙ;

Γλυκά, κρέας, αλκοόλ και πολλές τοξίνες. Αυτά είναι τα διατροφικά κατάλοιπα των εορτών. Θα πρέπει όμως να τα αντιμετωπίσετε, ώστε να ξεκουράσετε την καρδιά, το στομάχι αλλά . και τη ζυγαριά σας. To πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει για να τα επιτύχετε όλα αυτά είναι να περιορίστε το αλάτι. Σε αυτό οφείλονται σε μεγάλο βαθμό η κακή αιματική ροή, η κατακράτηση υγρών και τα πρηξίματα που μπορεί να αισθάνεστε.Το δεύτερο είναι να ακολουθήσετε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής ώστε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να αποτοξινωθεί και να επανέλθει στο φυσιολογικό του βάρος.  

Πείτε ΟΧΙ:

60' με το infokids

Ποιό είναι το καλύτερο άθλημα για τα παιδιά;Ποιό ενδυναμώνει το μυοσκελετικό τους σύστημα;Αληθέυει ή όχι οτι το βόλευ και το μπάσκετ βοηθούν τα παιδιά να ψηλώσουν;Σ΄όλες τις απορίες που έχουν σχέση με την άσκηση κλήθηκα να απαντήσω με μεγάλη χαρά στο ραδιόφωνο του ifeelkid.Kαι όχι μόνο αυτά.Έδωσα μερικά tips για το πως οι μαμάδες θα πετύχουν την σιλουέτα που ονειρέυονται,πως θα κάψουν περισσότερο λίπος και τι πρόγραμμα άσκησης να ακολουθήσουν για να 'ναι πάντα fit, υγιείς και ευδιάθετες.

Σελίδες