Το ιστολόγιο του/της stella

Γλουτοί:Πως θα τους ανυψώσουμε!

Αναμφίβολα οι καλογυμνασμένοι γλουτοί είναι ο κρυφός πόθος κάθε γυναίκας.Χρειάζεται όμως πολύ προσπάθεια,γιατί σ'αυτό το σημείο οι περισσότερες γυναίκες αντιμετωπίζουν την μεγαλύτερη συσσώρευση λίπους.

        Μέσω της άσκησης και με σωστή διατροφή μπορούμε να επιτύχουμε μείωση του λίπους στην περιοχή καθώς και μυική τόνωση των γλουτών.Η αερόβια άσκηση(τρέξιμο,ποδήλατο ή step) επιταχύνει την καύση λίπους των γλουτών με συχνότητα 3-4 φορές την εβδομάδα ,30-40 λεπτά. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι απαραίτητες για την αύξηση της μυίκης μάζας των γλουτών καθώς και στην σμίλευση τους.

Pilates για γονεις και παιδια

Η υγεία των παιδιών μας τα τελευταία χρόνια και γενικότερα η υγιής σωματική και πνευματική ανάπτυξη τους επηρεάζεται απο το σύγχρονο τρόπο ζωής μας.Καταναλώνουν jung food,βλέπουν αρκετή τηλεόραση,παίζουν βιντεοπαιχνίδια και περνούν αρκετό χρ'ονο μπροστά σ'εναν υπολογιστή,αντιγράφοντας τις καθημερινές συνήθειες των γονιών τους.

Πως θα κανετε επιπεδη κοιλια.

Για 4 εβδομάδες απαγορεύονται εντελώς τα ζυμαρικά, το ψωμί, τα γλυκίσματα, οι πολλές ωμές σαλάτες και τα βραστά χορταρικά. Για να καταπολεμήσετε την πείνα σας, τρώτε ντομάτες ή αγγούρια. Εκτός από μερικές υπερβολικά αδύνατες γυναίκες που γεννήθηκαν έτσι και ο σωματότυπος τους δεν τους επιτρέπει να πάρουν κιλά, δεν υπάρχει καμιά γυναίκα στον κόσμο, που να μην έχει κάποτε στη ζωή της ακολουθήσει κάποια δίαιτα. Και τις περισσότερες φορές, οι γυναίκες αυτές καταλήγουν στη δυσάρεστη διαπίστωση πως πείνασαν μερικές εβδομάδες και έχασαν 3-4 κιλά.